خدمات تخصصی در حوزه نوآوری اجتماعی را از ما دریافت کنید
طراحی BM و تدوين BP
شناسایی دقیق مسئله و چکش زدن ایده از زوایای مختلف، ساختن ارتباطات برای فروش بهتر محصول، معرفی استارتآپ و جذب سرمایهگذار و همافزایی با سایر استارتآپها از ثمرات شبکهسازی مناسب است.
حضور در رویدادها و ارتباط گرفتن با کارآفرینان باتجربهای که در کنار خانه خلاق و نوآوری دال ایستادهاند، به خوبی این فرصت را برای شما فراهم میکند.
منتورينگ و مشاوره
منتور یا راهنما کسی است که با تجربههای موثر خود، شما را در مسیر توسعه کسبوکارتان همراهی میکند.
به شما مدل ذهنی میدهد، گاهی اجازه میدهد عمداً مسیر اشتباه را بروید تا تجربه کسب کنید و گاهی به گونهای شما را هدایت میکند که گویی همه چیز را از قبل پیشبینی میکرده است.
در خانه خلاق و نوآوری دال سعی ما براین است که مناسبترین افراد را به عنوان منتور در کنار شما قرار دهیم.
کارگاههای آموزشی
هرچیزی که برای شما مسئله است را از کارشناسان مجرب همان حوزه بپرسید.
بسیاری از کسبوکارها اگر از همان روزهای نخست تسلط نسبی بر مسائل حقوقی و مالی میداشتند و به جوانب فنی توسعه کسبوکار خود اشراف داشتند، هیچگاه شکست نمیخوردند و یا حداقل مجبور نبودند هزینههای گزافی را پرداخت کنند. کارشناسان دال همراه شما هستند تا دغدغه این موارد را نداشته باشید.
بالاخره بعد از اینکه استارتآپ شما از آب و گل درآمد و محصول اولیه خود را با حداقلی از مشتریها تست کردید، نوبت به توسعه میرسد.
توسعه استارتآپ هم نیاز به سرمایهگذاری و ارتباطات جدید و موثر بیشتری دارد.
اینجا همان مرحلهای است که دال برای شما فرصتی را مهیا میکند تا خود را به سرمایهگذاران حقیقی و حقوقی معرفی کنید.
شبکه سازی
شناسایی دقیق مسئله و چکش زدن ایده از زوایای مختلف، ساختن ارتباطات برای فروش بهتر محصول، معرفی استارتآپ و جذب سرمایهگذار و همافزایی با سایر استارتآپها از ثمرات شبکهسازی مناسب است.
حضور در رویدادها و ارتباط گرفتن با کارآفرینان باتجربهای که در کنار خانه خلاق و نوآوری دال ایستادهاند، به خوبی این فرصت را برای شما فراهم میکند.
ارزشگذاری و ارزیابی تاثیر اجتماعی
به زودی شما برای جذب سرمایهگذار و توسعه کسبوکارتان به ارزشگذاری استارتآپ نیاز پیدا خواهید کرد.
ما در دال از روشهای کمی و کیفی مناسب برای ارزشگذاری استارتآپ شما استفاده میکنیم و با بهرهگیری از متدهای موفق دنیا، تاثیرات اجتماعیتان را نیز اندازهگیری میکنیم تا توجه سرمایهگذار را از شاخصهای مالی صرف، به تاثیرات اجتماعی مثبت معطوف کنیم.